Boys 2 bekert verder

Vandaag stond de laatste bekerwedstrijd op het programma, thuis tegen Zwolsche Boys 3, een derdeklasser. Over de wedstrijd kunnen we kort zijn. Er was sprake van een groot kwaliteitsverschil dat we in de 1e helft prima wisten te benutten. Na rust daalde het spelbeeld naar een bedenkelijk niveau. De eindstand was 6-1, zowel Tobias als Bram als Marcel wisten 2 keer te scoren. Zo sluiten we de bekercampagne voorlopig af met 9 punten uit de wedstrijden en is het afwachten aan wie we gekoppeld worden voor de volgende ronde. In theorie zou dat zelfs ons 3e kunnen zijn, dat middels een zeer knappe 0-3 overwinning bij SVZW 2 ook de volgende ronde bereikte met 9 uit 3.

Zo kunnen we zowel voor het 2e als voor het 3e spreken van een succesvolle voorbereiding die past bij het het beeld, trainingsniveau en sfeer bij de B-selectie op dit moment. Echter, de competitie start pas volgende week en dan weten we echt waar we staan. Door wat blessures en een enkele schorsing (souvenirtje van vorig seizoen), is de selectie niet extreem ruim en zijn we af en toe afhankelijk van andere elftallen. Gelukkig zijn hier goede afspraken over gemaakt en zo kunnen we de komende weken hopelijk goede resultaten halen.

Zaterdag speelt het 2e om 12.00 uur thuis tegen Gramsbergen 2. Het 3e trapt om 14.30 uur af tegen het 2e elftal van Hardenberg ’85.