Boys 2 neemt 3 punten mee uit Zutphen

Vandaag speelden we een uitwedstrijd tegen de hekkensluiter van de competitie. Na onze spectaculaire overwinning van vorige week waren wij opnieuw koploper. Tijdens de eerste 10 minuten van de wedstrijd was dit verschil goed te zien. We hielden Zutphen goed onder druk, de ene na de andere mooie aanval rolde over het kunstgras, alleen vergaten we te scoren. De keeper en het aluminium stonden meermaals in de weg. Na deze 10 minuten zakte het spelpeil naar een treurig niveau. We werden onrustig, slordig en ongeconcentreerd. Niet dat we echt in de problemen kwamen, daarvoor was, met alle respect, de tegenstand te gering, maar leuk was het allemaal niet. Wel wisten we deze middag alsnog drie mooie doelpunten te maken. Na een heerlijke bal van Bram, wist Chris prima af te ronden (ruststand 1-0) en na rust scoorde Chris opnieuw, dit keer na goed voorbereidend werk van Harold en Tim. Onze laatste goal kwam op naam van Tobias na een prima actie en voorzet van Jordy. Vlak voor tijd mocht ook Zutphen nog scoren, eindstand 3-1. Blij zijn met de 3 punten en niet teveel meer aan het spel denken, is het devies na zo’n wedstrijd. Dat doen we dan ook maar.

Opstelling: Chiel, Jan-Willem, Ramon (Patrick), Bart, Jordy, Harold, Chris, Tobias, Tim, Bram, Marcel (Ruben).

Doelpunten: Chris (Bram), Chris (Tim), Tobias (Jordy).