Boys 2 op alle fronten afgetroefd

Vandaag de uitwedstrijd tegen AZSV 3. We kunnen kort zijn over deze middag. Zoals de titel al aangeeft, beleefden we een totale off-day. Niets ten nadele van AZSV, zij speelden een uitstekende wedstrijd, terwijl bij ons bijna alles verkeerd ging. Ballen over 5 meter kwamen niet aan, duels en 2e ballen werden verloren, er werd matig omgeschakeld en er werd niet als team gespeeld. Tel daarbij op dat de paar kansen die we kregen er niet ingingen en dat we heel veel kansen weggaven en de 4-0 eindstand in het voordeel van de nummer 11 van de ranglijst is een feit. Een hele pijnlijke nederlaag, waar we hopelijk het één en ander van leren. Dat mogen we dan volgende week laten zien als concurrent SVZW op bezoek komt.