Boys 2 verliest onnodig maar volkomen terecht

Vandaag stond de altijd lastige uitwedstrijd tegen Hulzense Boys op het programma. We startten met Chiel, Ruben, Jan-Willem, Bart (c), Tony, Danny, Harold, Bram, Ernst-Jan, Tobias en Tim in de basis. Dennis, Bart-Jan en Chris begonnen aan de kant. Het eerste half uur speelde we bij valgen prima. We hielden de bal in de ploeg en kwam via combinatiespel tot kansen. Helaas leverden de twee grootste kansen (beide voor Tobias) geen doelpunt op. Bij de eerste redde de keeper, de tweede werd van de lijn gehaald. Na een half uur kwam Hulzen, dat uit de omschakeling al enkele malen gevaarlijk was geworden, op 1-0 na half ingrijpen op het middenveld. Hierna waren we het volledig kwijt en zijn we geen moment meer in de wedstrijd geweest. Voor rust werd de geblesseerde Ernst-Jan vervangen door Chris en in die fase mochten we blij zijn dat het bij 1-0 bleef. Na rust probeerende we het nog wel, maar we kwamen geen moment meer in de wedstrijd. Hulzen kwam op 2-0 doordat een volledig vrijstaande speler de 2-0 binnenkopte. Hierna kwmen we nog twee keer in de buurt van een doelpunt toen een hard schot van Chris door de keeper werd gepareerd en Bram uit een scrimmage de paal raakte. Aan de andere kant kreeg Hulzen ook nog voldoende kansen om de score uit te breiden. We wisselden nog aanvallend met Bart-Jan en Dennis voor Ruben en Danny, maar een goed resultaat zat er niet meer in. Qua ranglijst maken we een pas op de plaats en de komende twee wedstrijden tegen de nummers 2 en 1 van de ranglijst moeten we maar gewoon lekker gaan voetballen en dan komen de resultaten hopelijk snel weer terug.