Boys 2 verslikt zich in Enter Vooruit 2

Vandaag weer veel afwezigen, maar toch hadden we een prima elftal aan de aftrap staan in Enter vandaag. Echter, als je zo aan een wedstrijd begint als wij, maakt het niet uit wie er op het veld staan. Na 1 minuut 46 stonden we met 1-0 achter en we hadden geluk dat dit de ruststand was. We waren overal te laat, verloren duels en tweede ballen en schakelden op een sukkeldrafje om. We hebben geen enkele kans gecreëerd.

Na rust tapten we uit een ander vaatje. Justin kwam in de ploeg voor Alex en we speelden 1 op 1 op het hele veld. We leverden strijd, maar speelden ook met risico. Enter scoorde al snel de 2-0, maar toen was het de beurt aan ons. We kregen kansen via Chris B en Chris J en Niek knalde een voorzet op het hoofd van Tim, maar we scoorden niet. Aan de andere kant hield Chiel ons enkele keren op de been bij uitbraken van Enter. Na een voorzet van rechts met Niek (mooi weggesturd door Tim) scoorde Chris B de aansluitingstreffer. Tom en Johan (debuut) kwamen in de ploeg voor Marcel en Niek, maar er kwamen geen kansen meer. In de laatste minuten besliste Enter de wedstrijd en zeker op basis van de eerste helft boekten zij zo een verdiende overwinning.

We moeten onszelf achter de oren krabben voor wat betreft de wedstrijdmentaliteit in de eerste helft, zeker als we zaterdag een resultaat willen boeken tegen koploper Sparta Enschede en uitzicht willen houden op de nacompetitie.