Eerste competitie wedstrijd omgezet in winst

De uitwedstrijd tegen RKSV 2 is zaterdagmiddag geëindigd in een 1-2 overwinning. De ploeg van trainer Lerby van Dijk kwam na een kleine dertig minuten op voorsprong dankzij een schot van Bart-Jan Staman. De blauwgelen hadden voor rust een verdubbeling op het scorebord moeten zetten, maar verzaakten hier in. In de tweede helft deelde RKSV 2 een klap toe aan ‘T Viefde met een doelpunt uit een vrije trap. Het tegendoelpunt kwam op naam van de spits van RKSV. Roy Kuilder bepaalde de eindstand op 1-2 met een raak schot vanuit de rebound na een bal dat geblokt werd.

RKSV 2 – Vroomshoopse Boys 5 1-2 (0-1)

Scoreverloop
28’ Bart-Jan Staman (René Netters) 0-1
54’ Spits RKSV (vrije trap) 1-1
81’ Roy Kuilder (René Netters) 1-2

Opstelling ‘T Viefde: Dubbink, Jansen, Bernhardt (45′ Fokkert), Diek, Wouters, Toerse, Ribberink, Staman, Wind (55′ Kuilder), Netters, Boerties (45′ Veldman)(70′ Wind).