Er staan al 30 jeugdteams van Vroomshoopse Boys op foto en ook met de A-selectie van de senioren is dat gebeurd, zie ook de Presentatiegids. Hulde aan het begeleidingsteam en de clubfotografen voor het klaren van die omvangrijke klus. Door omstandigheden konden de jeugd J09-2 en J019-2 nog niet. De seniorenteams 2 t/m 7 staan ook nog niet op de teamfoto.

Dat is beslist nodig, gelet op de ingelijste foto’s voor de ingelijste teamfoto’s voor de sponoren en de ingelijste teamfoto’s in de kantine en uiteraard voor de teampagina op de website. Leiders en trainers van de desbetreffende teams is gevraagd zo snel mogelijk contact op te nemen met clubfotograaf Erwin Heuver: Emailadres erwinheuver@gmail.com zodat er met hem een afspraak gemaakt kan worden over het tijdstip van de teamfoto. We rekenen erop dat dit nu ook snel gebeurt!

Tijdens de eerdere fotosessie is aan de leiders en trainers  de betreffende teams gevraagd om de namen van de spelers en leiders en trainers van die teams in de juiste volgorde door te geven aan onze webmaster: Emailadres webmaster@vvvromshoopseboys.nl Ook in dit geval vragen we iedereen om dit ook daadwerkelijk te doen.

Teampagina’s bevatten alle mogelijke actuele informatie en dat varieert van uitslagen, standen en het programma tot wedstrijdverslagen. Ook kunnen individuele spelers opgenomen worden. Een leuk voorbeeld hoe het kan is de teampagina van Vroomshoopse Boys J013-1.

Wij vragen nogmaals aan alle leiders en trainers om ervoor te zorgen dat er zoveel mogelijk wekelijks wedstrijdverslagen komen. Vanuit ons redactieteam van de website worden de leiders en trainers binnenkort door Gerjan Nieboer en Rik Schutte persoonlijk benaderd om dat op de rails te krijgen, uiteraard de goeie niet te na gesproken. Samen kunnen we ervoor zorgen dat de website optimaal wordt benut!