Wat beleefden we een grandioze feestweek! Allereerst hartelijk dank aan alle vrijwilligers, zowel wat de catering betreft (kantinepersoneel onder leiding van Riëtte en Harry Zweers), de overige Boys-luu, waarbij velen van de supportersvereniging en ook anderen, waarbij Stef van Laar, Wijnand Netters, trainers en leiders, commissieleden en bestuursleden, voor hun grandioze inzet tijdens de feestweek van 75 jaar Vroomshoopse Boys.

We danken Marc Olsman van de SuperCoop hartelijk voor het aanbieden van het jubileumontbijt. Ook danken we Arjan Berkhof van Expert Berkhof voor de schermen voor het FIFA-toernooi en Niek Erents Fotografie voor zijn jurering bij de fotowedstrijd en het ter beschikking stellen van de prijzen. We danken Dennis Jongeneel voor de spelattributen en DJ Bastiaan Dubbink voor zijn belangeloze inzet tijdens de karaokeavond. Ook zeggen we dank aan de firma Hein Heun, die de jeugdkampioenen rondreed en we bedanken verschillende sponsoren die bingoprijzen beschikbaar stelden.

We danken Veltink B.V. voor het beschikbaar stellen van een busje met aanhanger om spullen te vervoeren en Martijn Schokker voor de grote doeken voor de historische fotowand. Dank ook voor de fleurige aankleding, zowel binnen als buiten de feesttent van hovenier Stefan Zandbergen. Wat mooi dat good old Gerrit van Laar de planten en bloemen elke dag van water voorzag, dank daarvoor.

We danken onze supportersvereniging voor de prachtige Bingo en de sponsorcommissie voor de mooie modeshow. We danken iedereen die spontaan vitrines, spullen en foto’s afstond voor de reünie. Dank ook aan onze drie clubfotografen Erwin Heuver, Arriën Kuilder en Henk Prijs, die de hele feestweek vakwerk afleverden. Dank aan Harry Middeljans, die op voortreffelijke wijze de jubileumreceptie leidde. Datzelfde gold voor Sabine Elferink als ladyspeaker bij de modeshow. Daarbij waren presentator Harry Lantink en Jannette Heideman (Boys-outfit) ook actief betrokken, evenals Jan Willem Drees met z’n muzikale ondersteuning, dank daarvoor.

Door al deze geweldige vrijwilligers en sponsoren is 75 jaar Vroomshoopse Boys uitgegroeid tot een uniek en onvergetelijk festijn. We denken er met veel plezier aan terug. Op naar het eeuwfeest in 2044. Maar eerst nog de jubileumwedstrijd tegen Heracles Almelo op zaterdag 6 juli aanstaande. We gaan ervoor!

Egbert de Jonge
Voorzitter Jubileumcommissie