Bericht van de bestuurstafel februari-maart

De afgelopen weken zijn er veel gesprekken gevoerd om de( aanstaande) vacatures binnen het hoofdbestuur op te vullen. Het bestuur is er in geslaagd om voor drie van de vier vacatures competente kandidaten te vinden. Binnenkort lezen jullie  meer over onze kandidaten voor het hoofdbestuur. De zoektocht naar een penningmeester gaat nog door. Er worden al wel verschillende gesprekken gevoerd. We zijn er dan ook van overtuigd dat dit voor de Algemene Ledenvergadering  geregeld is. De datum voor de Ledenvergadering is vastgesteld. Deze vindt plaats op dinsdag 19 september 2017 . Aanvang van de vergadering is 19.30 uur. Noteer deze datum alvast in uw agenda. De handdoekenactie loopt al een tijdje. Door de jeugd zijn er al vele verkocht . Het bestuur verwacht nu een inspanning van de senioren.  Heeft u nog geen fraaie blauw-gele clubhanddoeken?, Regelmatig worden ze ook in de kantine verkocht. De penningmeester is  redelijk tevreden over de resultaten van het 1e half jaar. We lopen redelijk in de pas met de begroting. De financiële commissie heeft de aanvraag voor kosten van het Vton project goedgekeurd. De afgelopen tijd zijn er testen gedraaid met dit programma. Vton is een app die faciliteert in leeftijdspecifieke trainingsprogramma’s. Deze programma’s geven de trainers ondersteuning bij het verzorgen van de trainingen.

De Vrienden van de Vroomshoopse Boys bekostigen de nieuwe  doeltjes voor de jeugd. Het is nog onduidelijk wat de kosten zijn voor het invoeren van het nieuwe speelsysteem voor de jeugd. Het bord voor de interne vacatures is enige tijd geleden in de hal geplaatst. Kijk daar aub regelmatig op. Zit er iets bij , meld je dan bij Jannette Heideman. Nog een tweetal data voor in de agenda. De vrijwilligersavonden vinden plaats op 7 en 14 juli. De zomersluiting van de kantine loopt van 24 juli tot 29 augustus. Kort daarna wordt opnieuw het Real Madrid voetbalkamp georganiseerd. Maar dan is het alweer hoog zomer……..