Direct na afloop van de gewonnen thuiswedstrijd tegen VSCO’61 werd het illustere Boys-trio Jos Hutten, Rutger Schrijver en Andjin van Veen gehuldigd. Tom Heideman, bestuurslid Technische  Zaken, sprak de trouwe Boys-spelers in waarderende zin toe. Een ingelijste foto van een Boys-shirt met het getal 250, een bloemenhulde en applaus van de Boys-supporters maakte dit bijzondere jubileummoment op De Bosrand compleet. Zeker 250 wedstrijden hebben deze Boys-iconen ieder op hun conto staan. Met de vele gespeelde vriendschappelijke wedstrijden kunnen ze samen weleens 1000 wedstrijden voor Vroomshoopse Boys gespeeld hebben.

Andjin, Jos en Rutger groeiden van jongs af aan op bij de Boys, te beginnen bij de pupillen. Hun onmiskenbare talenten bleven voor externe scouts niet onopgemerkt, maar het drietal bleef hun cluppie trouw. Andjin en Rutger ontwikkelden zich tot puike verdedigers en vormen nu al langere tijd een ijzersterk centraal duo. Beide spelers voelen elkaar perfect aan en beschikken over een kopkracht om U tegen te zeggen. De wreeftrap over afstand is de specialiteit van Rutger, terwijl Andjin, die tevens aanvoerder is van het eerste elftal, altijd geconcentreerd is en als geen ander het spel kan lezen.

Dan Jos Hutten, die ook prima kan koppen en met z’n sterke techniek echt baas is over de bal. Zijn sleepbeweging is er een om in te lijsten en op beslissende momenten is Jos met doelpunten of assists belangrijk.

De drie Boys-spelers maakten deel uit van het kampioensteam van Vroomshoopse Boys in 2014 en maakten vier seizoenen voetbalen op eerste klasse-niveau mee. Kenmerkend voor Andjin, Jos en Rutger is ook dat ze heel nuchter mei beide  benen op de grond blijven staan en dat ze ook als vrijwilligers  voor de Boys actief zijn. Andjin en Rutger zijn dat onder meer als clubscheidsrechters, terwijl Jos zich als jeugdtrainer laat zien.

Dan hoor je tot de categorie echte Boys-luu en daarop kunnen we alleen maar trots zijn. We hopen nog langere tijd van de kwaliteiten en ervaring van Andjin, Jos en Rutger te genieten. Andjin, Jos en Rutger, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige jubileum.