Een van deze dagen vindt elke lid en ook elke sponsor met dank aan coördinator Wijnand Netters en onze bezorgers een nieuw clubblad in de postbus. Het 4e clubblad van Vroomshoopse Boys van het seizoen 2019-2020 mag best uniek genoemd worden. Voor het eerst in de geschiedenis van Vroomshoopse Boys en van het clubblad is dat geschreven in het corona-tijdperk.

Ga er in deze bijzondere tijd maar aan staan om dan met actueel Boys-nieuws te komen. Maar het is de redactie weer gelukt met zeker ook een focus op volgens seizoen, waarbij er naar verwachting weer gevoetbald mag worden. Een elftal technische kaderleden siert de buitenkant van het clubblad. Zij tekenden allen op het hoofdveld van de Bosrand en op gepaste afstand van elkaar de contracten, die hen tenminste tot het einde van het seizoen 2020-2021 aan Vroomshoopse Boys binden.

In het hart van het clubblad is een groot interview met Edward Olthof, voorzitter in deze bijzondere corona-tijd, terug te vinden. Erkende vrijwilliger Fenny Bernhardt neemt binnenkort afscheid als bestuurslid algemene zaken. Haar opvolgster wordt Annelies Timmer. De gaande en de komende vrouw komen mooi in beeld in dit clubblad. Liefst drie columns zijn er te lezen met ook persoonlijke invullingen daarbij.

Kledingsponsor Kloffie’s & Zo stelt zich voor en het beheerdersechtpaar Riëtte en Harry Zweers beantwoordt 5 vragen. Oud-voetballer John van de Berg, tegenwoordig woonachtig in Dalfsen, komt voorbij. Ook worden er bruikbare tips gegeven hoe in corona-tijd fit te blijven. Zoals redactielid Margreeth Spang in haar voorwoord stelt: “Een apart voetbalseizoen is ten einde”. Mooi is dat dit clubblad een beeld laat zien van een actieve vereniging, die niet in quarantaine gaat, maar onverminderd volop actief blijft.

In de aanloop naar de algemene ledenvergadering van Vroomshoopse Boys van woensdagavond 30 september komt er weer een clubblad uit. Daarnaast wordt er ook al volop gewerkt aan de nieuwe presentatiegids. Maar eerst lekker met vakantie. Iedereen veel plezier en ontspanning gewenst namens de redactie van het clubblad.