Het clubblad nr. 4 van het seizoen 2018-2019 ligt bij de drukker. Uiteraard is daar veel te lezen over en te zien van het prachtige jubileumfeest van 75 jaar Vroomshoopse Boys. Harry Lantink doet namens de onderzoekscommissie uit de doeken hoe de stand van zaken is met betrekking tot de nieuwbouwplannen van de kantine.

In dat clubblad wordt vooruitgeblikt op het bekerduel tegen EVV uit Echt en de jaarvergadering. Echter op het moment dat dit clubblad in de brievenbus komt bij onze leden en sponsoren is 17 augustus (de datum van de bekerwedstrijd) al geweest. Er is namelijk besloten om dit clubblad vanaf maandag 19 augustus, dus na de komende bouwvakperiode, die duurt van 29 juli tot en met 16 augustus, door onze coördinator Wijnand Netters bij onze 24 bezorgers thuis te brengen.

Dat clubblad wordt samen bezorgd met het boekje voor de jaarvergadering van Vroomshoopse Boys. Dit boekje bevat onder meer de agenda en alle jaarverslagen van het seizoen 2018-2019. In de jaarvergadering wordt ook het nieuwe Verenigingsplan van Vroomshoopse Boys over de periode 2019-2024 besproken en vastgesteld.

In tegenstelling tot een bericht in het clubblad (daar stond ten onrechte een week eerder) wordt de 75e jaarvergadering van de vereniging en de supportersvereniging van Vroomshoopse Boys gehouden op woensdagavond 25 september 2019 om 19.30 uur in onze kantine ’t Flierhuus.

Bij de bestuursverkiezing is Hans Nieboer (bestuurslid PR) aftredend en voorgesteld wordt op in zijn plaats Margreeth Spang tijdelijk voor een jaar te benoemen. Dan kan er in die periode in alle rust naar een bestuurslid PR worden gezocht. Het bestuur stelt voor als opvolger van Margreeth Spang als secretaris Harald Dubbink te benoemen. Tot 1 september a.s. kunnen desgewenst door de leden namen van tegenkandidaten worden aangemeld bij secretaris Margreeth Spang: seecretaris@vvvroomshoopseboys.nl

Tijdens de jaarvergadering worden trouwe leden gehuldigd en wordt de actuele gang van zaken betreffende de kantinebouw toegelicht.

Alle reden om op 25 september a.s. de jaarvergadering te bezoeken!

Maar eerst met vakantie! Iedereen wensen we een hele fijne en ontspannen vakantie toe. Tot ziens op de Bosrand, te beginnen op zaterdag 17 augustus bij de bekerkraker tegen EVV.