Gisteravond werden er bij Vroomshoopse Boys diverse contracten ondertekend. Door de coronamaatregelen en de warme zomeravond vond de ondertekening plaats op het hoofdveld. Netjes op anderhalve meter afstand.

Het is de Technische commissie gelukt om alle functies voor het seizoen 2020-2021 ingevuld te krijgen.

Zo tekende Thomas Kleinjan een contract voor een jaar voor de lichting JO9-1. Tim van der Kolk (die niet aanwezig kon zijn) verlengt zijn contract op de JO11-1. Jos Hutten is aangesteld bij de JO13-1 en ondertekende zijn eerste contract. Alexander Fokkert komt over van de Jo13-1 en tekende voor een seizoen bij de JO15-1. Gerjan Kosters verlengde net als voorgaande jaren zijn contract bij de JO17-1. Reinier de Jong die niet weg te denken is uit het technisch kader binnen onze club, ruilde de B-selectie in voor de JO19-1. Nieuwe trainer Edward Wassink zette zijn handtekening onder een contract voor de B-Selectie.

Marc Doornbos komt over van HHC Hardenberg en gaat zich ontfermen over de keepers van de A-Selectie. Michel Litaay verlengde eveneens voor een jaar als keeperstrainer van de jeugd. Joyce Bouwmann tekende wederom voor een jaar als verzorgster van Vroomshoopse Boys en Arjan Paters, Arriën Kuilder en Tim van de Kolk verlengden allen hun contract met een jaar als Hoofd Technische Opleidingen (HTO).

De contracten werden mede ondertekend door de voorzitter Edward Olthof, bestuursleden Tom Heideman (Technische Zaken) Sabine Elferink (voorzitter Jeugdcommissie) en door Chantal Nevenzel (Penningmeester).

Foto’s gemaakt door clubfotograaf Arriën Kuilder.