Beste (ouders/verzorgers van de) leden,

Op woensdag 12 september heeft onze jaarlijkse algemene ledenvergadering plaatsgevonden. Daarin is ook besproken om de contributie te verhogen met ingang van 1 oktober 2018.

Dit is conform ons verenigingsplan waarin staat opgenomen dat de contributie eenmaal per twee jaar geïndexeerd wordt volgens de inflatiecorrectie cijfers van het CBS. Hiervoor is wel de goedkeuring van de leden nodig. Het bestuur stelde dan ook voor om de contributie met 2,8% te verhogen en de leden gingen unaniem akkoord met dit voorstel.

De contributie bedragen zijn per 1 oktober jl. dus als volgt:

Senioren                                            € 19,80 (inclusief € 2,- kledingvergoeding)

Junioren                                            € 13,70 (inclusief € 2,- kledingvergoeding)

Pupillen                                             €   9,30 (inclusief € 2,- kledingvergoeding)

Donateurs en niet spelende leden    €   6,80

Deze bedragen zijn per maand en per automatische incasso. Op 26 oktober zullen de nieuwe contributiebedragen geïncasseerd worden.

Let op: bij de voetballende senioren wordt er deze maand naast het nieuwe maandelijkse contributiebedrag ook een bedrag van € 25,- extra geïncasseerd voor het lotenboekje van de Grote Verloting.