Direct na de strijd om de Penaltybokaal ging de grote Boys Bingo van start. Voorzitter Egbert de Jonge van de jubileumcommissie verrichte de aftrap van de feestweek van 75 jaar Vroomshoopse Boys. Egbert bedankte de supportersvereniging voor het organiseren van de bingo en ook voor de geweldige steun bij de tentopbouw. Hij bedankte ook beheerdersechtpaar Harry en Riëtte Zweers en alle andere vrijwilligers.

De grote feesttent stond er maandag 3 juni in no time en werd daarna direct daarna feestelijk ingericht en aangekleed, waarbij uiteraard het blauw-geel domineerde. Hoveniersbedrijf Zandbergen had voor een prachtige fleurige entree en ook voor de planten in de feesttent gezorgd. Vakmanschap in optima forma.

Over de rode loper kwamen maar liefst 120 bezoekers binnen. De pennen krasten ouderwets over het papier en er werden ook dankzij diverse sponsoren tal van prachtige prijzen gewonnen. De stemming zat er goed in, ook door de voortreffelijke presentatie op het podium. Bingo!

Ton Kunst van de A-selectie van de Boys was het goudhaantje. Ook bij de bingo wist de diepgaande middenvelder weer te scoren. Tijdens de zeer geslaagde bingo-avond werden de eerste  entreekaarten voor de jubileumwedstrijd Vroomshoopse Boys tegen Heracles Almelo voor 6 juli aanstaande verkocht. De Boys-leden krijgen deze week een euro korting op elk kaartje. De gehele week kunnen bij Egbert de Jonge kaartjes in de voorverkoop worden aangeschaft.

Op dinsdag 4 juni is er een vol programma met voetvolley, de Penaltybokaal en de Grote Reünie met de mini-tentoonstelling. Alle kampioenen van afgelopen seizoen worden gehuldigd en er staan de bezoekers nog mooie verrassingen te wachten. Op naar dag 2!