Een goed begin is het halve werk en zo begon deze dag dan ook voor ons 7e elftal met een klinkende 1-4 overwinning op het 5e elftal in Bergentheim. Dat zij daarna de 3e helft zouden verzorgen leek enkele weken geleden nog onzeker doordat teammanager Justin Beldman zijn been in een brace kreeg. Hij wist de organisatie echter voortreffelijk te delegeren naar zijn teamgenoten Ron Veldhuis, Mark Veldhuis, Bertho Veltink, Robin Meijerink, Dani v Laar, Jesse Greveling, Bram Gerrits en Koen Staarman die dit goed oppakten. Er was ook nog een gastspeler door Justin uitgenodigd, onze voorzitter Edward Olthof. Onder aanvoering van DJ Jeffrey Laarman ontstond er deze middag een prima stemming in de kantine met als thema Flugel en Weissenbier. Roelf en Henk konden rustig gaan zitten in de kantine en van een paar uurtjes extra vrije tijd genieten.  Samen met de dames in de keuken en Riëtte en Harry hebben de mannen nu pas echt in de gaten wat er allemaal bij komt kijken op een zaterdagmiddag / avond. Hoe werkt de pin en de kassa, hoofdrekening in sneltreinvaart, biertappen etc. Eind van het feestje ook nog even de bar schoonmaken, tafels poetsen, stofzuigen, de vloer dweilen, glazenwassen, vuilnisbakken, terras schoonmaken,  asbakken legen enzovoort. Het was een goede leer en het geeft veel inzicht in de behoefte van een vereniging naar vrijwilligers. Erg leuk om te merken dat de mannen van ons 7e hierover ook vol creativiteit en ideeën zitten.