Afgelopen donderdag ontving Erik Heideman een waardebon van de vrijwilligerscommissie. Enkele leden van Vroomshoopse Boys hadden bij de vrijwilligerscommissie aangegeven dat ze vonden dat Erik het verdiende om in het zonnetje gezet te worden.

Erik zet zich al jarenlang in voor Vroomshoopse Boys. Zo traint hij ieder seizoen een jeugdteam en maakt hij vele (fiets) kilometers voor het bezorgen van de clubbladen.  Tevens zorgt Erik dat de Boys leden elk jaar weer kunnen genieten van fraaie fiets/wandelpuzzeltochten tijdens de dag van de nieuwjaarsrecepties en tijdens de familiedag.

De vrijwilligerscommissie vond ook dat deze grote inzet beloont mag worden.

Erik gaf aan dat hij met veel plezier zijn vrijwilligerswerk uitvoert. Het contact met de jeugd gaat hem prima af. Erik kijkt met voldoening terug op de door hem opgezette wandel en fiets-puzzeltochten. De Boys leden laten ook vaak merken dat ze deze tochten waarderen.

Joan Nieboer vrijwilligster van de maand januari

Ook Joan Nieboer werd blij verrast met een waardebon die zij van de vrijwilligerscommissie mocht ontvangen. De vrijwilligerscommissie bepaalt elke maand door trekking welke vrijwilliger of groep vrijwilligers als blijk voor hun inzet een attentie ontvangen. Voor de maand januari bepaalde het lot dat Joan in het zonnetje zou worden gezet. Joan verzorgt sinds enkele jaren de ledenadministratie. Joan geeft aan dat ze dit werk met veel plezier doet. Met name contact met ouders van nieuwe jeugdleden ervaart ze als een prettig onderdeel van haar werkzaamheden.

Het doet de vrijwilligerscommissie goed om te ervaren met hoeveel passie en inzet deze 2 vrijwilligers hun verantwoordelijkheid nemen en zich inzetten voor Vroomshoopse Boys.

Wil jij ook het vrijwilligerslegioen van Vroomshoopse Boys versterken? Neem dan contact op met Jan Dogger Voorzitter vrijwilligerszaken. 06535361876

Ook wanneer je van mening bent dat een vrijwilliger van Vr Boys een bijzondere prestatie heeft verricht en hij daarvoor wel een attentie verdiend kun je contact opnemen met Jan Dogger.