Toeschouwers bij competitiewedstrijden van ons eerste elftal, die geen lid, donateur of vrijwilliger van Vroomshoopse Boys zijn, betalen € 4 per entreekaartje bij de kassa. Logisch toch, zou je denken. Jammer is dat bepaalde mensen denken dat ze niet hoeven te betalen ook als ze geen lid, donateur of vrijwilliger zijn. Terecht vragen onze kassadames deze mensen in voorkomende gevallen aan te geven of ze dat zijn. Onbegrijpelijk dat er dan soms boos of helemaal niet wordt gereageerd door de betrokkenen.

Het bestuur houdt vanaf aanstaande zaterdag meer toezicht op deze “zwartkijkers” en zal in voorkomende gevallen deze toeschouwers daarop aanspreken. Laat het niet zover komen en betaal gewoon. Of nog beter: wordt meteen lid, donateur of vrijwilliger van onze mooie vereniging.