Het redactieteam van de website van Vroomshoopse Boys is met 100% uitgebreid! Tot voor kort vormden webmaster Alexander Fokkert en Hans Nieboer met z’n tweeën dit redactieteam. Er was al langere tijd dringend behoefte aan personele uitbreiding. De vrijwilligerscommissie pikte dit signaal op en benaderde met succes Gerjan Nieboer en Rik Schutte.

Gerjan en Rik stemden toe en gaan zich actief bezig houden met clubnieuws van de Boysfamilie en doen er alles aan om de gehele vereniging  Vroomshoopse Boys op eigentijdse wijze doorlopend in beeld te brengen. De Boys-leden, commissies etc. kunnen bij Rik, Gerjan en Hans te allen tijde terecht met bijdrages en/of nieuws.

Het maken van wedstrijdverslagen wordt makkelijker gemaakt met een speciaal gebruiksvriendelijk formulier, dat direct na afloop van de wedstrijd in de ontvangstkamer kan worden ingevuld,  zie ook elders op deze website een bericht daarover. Zo kunnen de teampagina’s beter benut worden en wordt daardoor ook de website op onderdelen nog aantrekkelijker. Alexander en Hans zijn uitermate content met de komst van Gerjan en Rik, die zich ook gaan inzetten voor het clubblad, de presentatiegids en andere PR-producten van Vroomshoopse Boys.

Gerjan en Erik, veel succes en ook zeker veel plezier met deze vrijwilligersklus.