De al langere tijd openstaande vacature van verzorger bij de A-selectie van Vroomshoopse Boys is gelukkig ingevuld. Martin Spang heeft aangegeven terug te willen treden en we hebben in Joyce Bouwmann een opvolgster gekregen. Door Joyce worden met de ervaren Martin de zaken momenteel afgestemd en binnenkort is op deze website te lezen hoe de verzorging ook voor de gehele vereniging is opgezet.

Tijdens de trainingsavonden dinsdag en donderdag en uiteraard op de speeldagen is Joyce primair beschikbaar voor de verzorging van de A-selectie. Voor de overige leden van onze vereniging komt onze verzorgster Joyce daarnaast op de voornoemde trainingsavonden in actie. Goed om dat voor nu en voor het volgend seizoen 2019-2020 te weten.

Joyce Bouwmann heeft al lange tijd een band met onze club en speelt al liefst twaalf jaar bij Vroomshoopse Boys. Momenteel nog bij de MO19, maar wedstrijden spelen is er met de nieuwe functie als verzorgster niet meer bij. Als het mogelijk is wordt er nog wel door Joyce met de dames-selectie getraind. Ook hier gaat het werk natuurlijk voor het meisje, zoals het zo mooi heet.

Joyce Bouwmann volgt momenteel een opleiding voor fysio en is daarmee in het tweede jaar bezig. De functie van verzorgster bij de A-selectie van de Boys sluit daarbij uitstekend aan. De Technische Commissie en het bestuur zijn content met deze vacature-invulling van deze toch belangrijke functie en we wensen Joyce veel succes en zeker ook plezier toe.

Het bestuur.