Het elftal van de jubileumcommissie 75 jaar Vroomshoopse Boys vergadert om de haverklap en zet de laatste puntjes op de i. De mobiele telefoons van de leden slaan haast op tilt met de ontelbaar vele appjes om de zaken goed af te stemmen. De jubileumkoorts stijgt tot grote hoogte. Werkelijk alles wordt in het werk gesteld om van de gedenkwaardige en feestelijke 75ste verjaardag van Vroomshoopse Boys iets onvergetelijks te maken.

De megagrote feesttent wordt op maandagmorgen 3 juni aanstaande op de parkeerplaats van De Bosrand opgebouwd. Vanaf maandagavond 3 juni om 19.30 uur barst het spektakel los, te beginnen  met de grote Bingo voor Boys-leden met daarbij prachtige prijzen.  De hele week is er in de feesttent, op de velden en ook de kantine een fantastisch feestprogramma voor jong en oud. Jullie hebben dat kunnen lezen in het laatste clubblad en ook op deze website en op Facebook komt alles in beeld. Ook in de plaatselijke en regionale pers komt het 75-jarige jubileum de komende tijd zeker aan bod.

De jubileumcommissie verwacht dat iedereen zoveel mogelijk van de partij is en het jubileumfeest mee viert. Je kunt je voor de verschillende activiteiten opgeven in de kantine op speciale grote aanmeldingsformulieren.  Daar kun je je naam op zetten. Dat kan op de plaats waar normaal de teamfoto’s hangen, aan de noordkant tegenover de bar. Meld je aan voor de reünie voor leden en oud-leden, voor de playbackshow (we rekenen op veel teams!), voor het voetvolley, voor het FIFA-toernooi  en ga zo maar door.

Wie wil er nu ontbreken op de verjaardag van onze club,  niemand toch? We rekenen op de gehele Boys-familie, zodat we er samen een grandioos jubileumfeest van maken van 3 tot en met 8 juni en daarna nog op 6 juli met de jubileumwedstrijd tegen eredivisionist Heracles Almelo. Tot ziens op ons jubileumfeest!

De jubileumcommissie.