Namens de jubileumcommissie 75 jaar Vroomshoopse Boys lichtte Arjen Maat tijdens de nieuwjaarsreceptie eerder vandaag de plannen voor een spetterend jubileumfeest toe. Arjen deed dat als vervanger van voorzitter Egbert de Jonge, die momenteel revalideert na een heupoperatie. Het gevarieerde feestprogramma van 75 jaar Vroomshoopse Boys vindt plaats in de week van maandag 3 juni tot en met zaterdag 8 juni 2019  Daartoe wordt er op de Bosrand een grote feesttent neergezet, waarin zich vele activiteiten afspelen. Uiteraard worden ook de speelvelden van de Bosrand benut voor het jubileumfeest, dat echt voor jong en oud is.

Als heerlijk nagerecht wordt een jubileumwedstrijd van Vroomshoopse Boys tegen de eredivisieclub BVO Heracles Almelo opgediend. Deze jubileumwedstrijd wordt op zaterdag 6 juli 2019 om 14.30 uur op de Bosrand gespeeld. Dan is Heracles Almelo begonnen met de voorbereiding op de nieuwe competitie in de eredivisie.

We zien er naar uit, evenals naar een enerverende feestweek begin juni. Tijdens de nieuwjaarsreceptie onthulden de drie ereleden Harm de Lange, Joop Lantink en Dick Netters samen met voorzitter Edward Olthof het jubileumlogo van 75 jaar Vroomshoopse Boys. Later meer, bekijk ook de foto’s van Erwin Heuver in het fotoalbum.

Bijgaand een weergave van de PowerPoint-presentatie, die Arjen Maat tijdens de nieuwjaarsreceptie heeft toegelicht.

Download hier de powerpoint: Format nieuwjaarsreceptie 2019 JC