We kijken er nu al naar uit: de jubileumwedstrijd van het 75-jarige Vroomshoopse Boys tegen eredivisionist Heracles Almelo. Heracles-trainer Frank Wormuth komt op zaterdag 6 juli met de sterkste formatie, dus met de nieuwe aanwinsten, naar De Bosrand, waar de wedstrijd om 16.30 uur begint.

De kaartjes kosten vier euro voor de jeugd tot en met 18 jaar en acht euro voor 19 jaar en ouder. Leden van Vroomshoopse Boys en leden van onze supportersvereniging kunnen een euro korting krijgen, als ze in deze jubileumweek de kaartjes in de voorverkoop aanschaffen. Op zaterdagmiddag 8 juni kunnen de kaartjes met korting worden aangeschaft in de grote feesttent. Tussen 14.00 uur en 15.00 uur zijn leden van de jubileumcommissie bij het verkooppunt aanwezig. De Boys-jeugd tot en met 18 jaar is dus al voor drie euro verzekerd van het toegangsbewijs voor de jubileumwedstrijd en de senioren vanaf  19 jaar zijn dat voor zeven euro.

Op zaterdag 6 juli is er een leuk voorprogramma, met onder meer de jongste jeugd, de Old Stars Twenterand en oude sterren van Heracles. Vanwege de te verwachten grote publieke belangstelling worden alle Vroomshopers geadviseerd met de fiets te komen. Zet de datum vast in je agenda en zorg dat je een kaartje hebt!