Omnivereniging Sportlust heeft vanmorgen onder professionele begeleiding van Dinand Hankamp met zijn bedrijf, met een grote groep Vrijwilligers de boeien en de ramen van de kleedkamers schoongemaakt. De stemming zat er goed in en Gerrit Timmerman, die de dagelijkse verantwoording heeft voor het schoonhouden van de kleedkamers, zag dat het allemaal goed kwam.
Namens Vroomshoopse Boys zijn we natuurlijk blij dat onze voetbalbuur deze klus heeft aangepakt.

Ondertussen waren de velden deze ochtend ook goed bezet met trainingen en oefenwedstrijdjes van de jongste jeugd van Vroomshoopse Boys. De oudere jeugd en senioren trainen later op de dag weer, uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM. Voorlopig zit er nog niet veel anders op voor onze actieve leden.

Deze ochtend was Jaap Wuite actief, normaal als materialenman en nu ook als coronacoordinator!.