Aan het begin van seizoen 2019/2020 starten we met een nieuwe kledinglijn. Dit betekent dat alle teams nieuwe shirts krijgen. Leiders/trainers krijgen nieuwe jassen en de prestatie elftallen nieuwe trainingspakken. Ook voor de F-Leaque zijn er nieuwe tenues

Wat de broeken en sokken betreft blijft het gewoon hetzelfde, dit laten we gewoon doorlopen. Dit kun je ruilen als het niet meer past of als het kapot is.

De tassen lopen ook gewoon door, alleen als de tas kapot  is kun je een nieuwe halen!

Vanaf maandag 19 augustus 18.30-19.30 uur (daarna elke maandag op dit tijdstip) kun je weer bij de kantine  terecht voor de kleding.

Ten aanzien van de nieuwe kledinglijn zijn er enkele regels opgesteld.

-Iedere speler krijgt van de club een broek, sokken en een tas in eigen beheer.

Het is de bedoeling dat deze broek en sokken voor de wedstrijden worden gebruikt. De tas mag je     uiteraard ook voor de training gebruiken.

Als hieraan iets kapot is (zonder je eigen schuld), dan kom je het ruilen. (dus niet weggooien) Ook broeken en sokken die te klein geworden zijn, kun je ruilen. Ben je iets kwijt, dan koop je het nieuw.

-selectiespelers krijgen als extra ook een inloopshirt en trainingspak. Dit is door de sponsor betaald en mag dan ook alleen op wedstrijddagen worden gedragen. Dus niet op de training.

-sommige teams hebben ook nog een polo. Deze mag ook alleen op wedstrijddagen gedragen worden.

-ieder team heeft een teamtas, hierin zitten de shirts, door de sponsoren betaald. Het is de bedoeling dat deze shirts in de teamtas blijven, dus niet aan spelers meegeven naar huis (ook niet aan meisjes). Met een was schema kunnen de shirts door ouders worden gewassen.

De tassen zijn aan de leiders gegeven, dus die zijn er ook verantwoordelijk voor.

Blijkt aan het einde van het seizoen dat er shirts ontbreken, dan moeten die wel betaald worden!!

-Alle trainers, leiders, scouts krijgen een zomer- en winterjas. Deze jassen mogen alleen gedragen worden tijdens voetbalactiviteiten bij de Vroomshoopse Boys. Dus niet voor dagelijks gebruik!

-Spelers die stoppen met voetballen, moeten de tas, sokken en broek inleveren.

-Trainers/leiders die stoppen moeten hun zomer en winterjas inleveren.

Reservekleding:  Er staan in de vergaderruimte (aan de rechterkant in de hal van de kantine) , tassen met reservekleding, in het rek. Dus in het geval dat de tegenstander ook blauwe shirts heeft, kun je hiervan gebruik maken. Ook staat er een tas met gele sokken. Willen jullie deze tassen na gebruik weer gewassen terugzetten voor de volgende speeldag.

Op de regels zoals hierboven vermeld, zal streng worden gelet! Bij overtreding van de regels wordt de kleding ingenomen.

Voor iedereen geldt: heb je iets kapot (geen eigen schuld), lever het dan in. Ben je iets kwijt of kapot (door eigen schuld), dan koop je het nieuw.

Is er door eigen schuld iets kapot (verkeerd gewassen, ergens achter blijven haken etc.), dan kun je vaak een beroep doen op je eigen WA-verzekering.

Voor vragen, ophalen, ruilen, kopen  van kleding kun je alleen op maandagavond van 18.30-19.30 uur terecht in de kantine, bij Jannette Heideman of op afspraak , tel: 641524 of e-mail jannetteheideman@gmail.com

Dus kijk na de voetbalwedstrijd goed of je spullen nog oké zijn.  En niet pas op  vrijdag of zaterdag.

Voor aanschaf van trainingskleding voor privégebruik kun je terecht bij O&O-sports, Westeinde 190 te Vriezenveen. Zie vitrinekast in de hal van de kantine.

De sponsorcommissie.