Nog even een herinnering aan de Nieuwjaarsactiviteiten van Vroomshoopse Boys van aanstaande zaterdag 6 januari 2018 in en rondom de kantine ‘t Flierhuus op de Bosrand.

Alle leden van Vroomshoopse Boys , jong en oud, ouders, sponsoren, supporters worden daarvoor van harte uitgenodigd. We beginnen om 13.30 uur met de traditionele en altijd weer mooie wandelpuzzeltocht, uitgezet door ons lid Erik Heideman en georganiseerd door onze activiteitencommissie.

Bij terugkomt in de kantine wacht snert en patat. Onderweg worden jullie al getrakteerd op warme chocolademelk, ranja, mandarijnen en snoep.

Om 16.30 uur begint zaterdag aanstaande de Nieuwjaarsreceptie in de kantine. We wisselen de goede wensen voor het nieuwe jaar uit. Voor de eerste keer houdt onze nieuwbakken voorzitter Edward Olthof zijn Nieuwjaarstoespraak. Aandacht natuurlijk voor allerlei activiteiten het afgelopen jaar, de contractverlengingen bij de trainers en uiteraard de toekomst van onze meer dan 40 jaar oude kantine. Verandert er niets, wordt het verbouw of wordt het nieuwbouw?

Tot 1 februari 2018 kan ieder Boys-lid zijn of haar mening geven en zich ook als vrijwilliger of vrijwilligster aanmelden. Bij het laatste clubblad zat een enquêteformulier in en ook via de website kan iedereen desgewenst  zijn of haar  mening geven via Dit bericht! Vergeet daarbij niet je naam, E-mailadres en telefoonnummer te vermelden. Er is al een aantal ingevulde formulieren via de website binnen gekomen, prima!

Zaterdagmiddag aanstaande  kunnen de ingevulde enquêteformulieren in de grote speciale blauw-gele bus worden gedaan. Ook worden er zaterdag 100 enquêteformulieren extra neer gelegd, die ter plekke kunnen worden ingevuld. Denk mee en doe mee, we rekenen op jullie. Tot zaterdag!