De algemene ledenvergadering van 12 september van Vroomshoopse Boys kent vanaf 19.30 uur in de kantine de primeur van de presentatie van de plannen voor een nieuwe kantine. De leden hebben in grote meerderheid aangegeven allereerst de mogelijkheid van nieuwbouw van de kantine op de Bosrand te laten onderzoeken. Met die opdracht is een bouwteam, inclusief enkele bestuursleden aan de slag gegaan en zo zijn op 12 september de eerste nog zeer voorlopige doorkijkjes te zien. Dat wordt uiteraard toegelicht.  Niets is nog beslist, maar het bestuur hecht er aan om de leden zo vroegtijdig en zo volledig mogelijk in deze oriënterende onderzoeksfase te informeren.

Op deze vergadering komen alle jaarverslagen van de verschillende bestuursonderdelen langs en wordt getoond waarmee de bestuursleden het afgelopen seizoen mee bezig zijn geweest, dat samen met de leden. Er wordt uiteraard ook naar de plannen voor de nabije toekomst gekeken tijdens deze gezamenlijke  jaarvergadering van de vereniging Vroomshoopse Boys en de supportersvereniging, de kerngezonde dochter, die al vele jaren op eigen benen staat.

De financiële stuken ontbreken uiteraard niet en ook hierbij legt ons bestuur verantwoording af. Dat doet penningmeester Wilem Nieuwlaar namens het bestuur voor de laatste keer. Willem is na twee bestuursperiodes met nog eens een extra jaar aftredend. Chantal Nevenzel is de kandidaat om hem op te volgen en het bestuur stelt de leden voor om Chantal te benoemen. Zij is reeds nader voorgesteld op deze website. Er ligt een voorstel om conform het verenigingsplan dit jaar weer de contributie geïndexeerd te verhogen.

Het jubileum 75 jaar Vroomshoopse Boys werpt zijn overigens prettige schaduwen vooruit en we leven toe naar een groot feest begin juni 2019.

Trouwe leden worden gehuldigd en dat is ook altijd weer mooi om mee te maken. Om klokslag half acht opent voorzitter Edward Olthof op woensdagavond 12 september deze bijzondere jaarvergadering en we rekenen op jullie komst! Laat je informeren, denk mee, praat mee en doe mee, dat alles in het belang van onze mooie voetbalvereniging Vroomshoopse Boys. Alle leden van Vroomshoopse boys hebben onlangs een speciaal boekje met de agenda en verdere stukken van deze vergadering in de bus gekregen. Neem dat boekje mee en tot ziens op 12 september in de kantine.