Donderdagavond 6 juni stond in de Grote Feesttent in het teken van nieuwe clubkleding en trouwe sponsoren. Onder de vakkundige en vlotte begeleiding van spreekstalmeester Harry Lantink van de sponsorcommissie werden veel contracten getekend met de nieuwe kledingsponsoren. Dankzij al die sponsoren lopen de Boys-spelers de komende vier jaar in gloednieuwe outfits. De avond werd goed bezocht door sponsoren en ook veel gewone Boys-leden namen nieuwsgierig een kijkje.

Ladyspeaker en jeugdvoorzitter Sabine Elferink tekende voor de eveneens vakkundige en charmante presentatie van de modeshow. Op een heuse catwalk paradeerden modellen van diverse pluimage – van heel jong tot iets ouder – met de complete range aan nieuwe Boys-kleding. Van warming-up-shirts tot trainingspak en van scheidsrechteroutfit tot wedstrijdshirts. De nieuwe kledinglijn viel bij het publiek langs de catwalk bijzonder in de smaak en kon steevast rekenen op het nodige applaus. Dat werd nog eens versterkt door de enthousiaste manier waarop de modellen zich kweten van hun taak als topmodellen. Lise en Leonie uit de F-league stalen de show met hun professionele en pakkende loopjes als topmodellen-in-de-dop.

In het oog sprong verder de ondertekening van een meerjarig contract voor de nieuwe sportkleding voor de komende seizoenen met Jan Maneschijn (eigenaar van O&O Sports and lifestyle), met Jurjan Wouda (salesmanager van Masita) en met Edward Olthof, voorzitter van de Vroomshoopse Boys. Even later werd Joop Lantink als voorzitter (sinds jaar en dag) van de supportersvereniging van Vroomshoopse Boys opgevolgd door Albert ten Hartog. De afscheid nemende supporters-voorman kreeg een ovationeel applaus van de aanwezigen. Ook veel applaus, waardering en een bloemrijke attentie voor Jannette Heideman van de sponsorcommissie, die ontiegelijk veel werk heeft verzet om de nieuwe kledinglijn te realiseren.

Tussen de bedrijven door presenteerde Tubantia-redacteur Ferry de Goeijen De Boys Draait Door, met als goed ingevoerde tafeldame Margreeth Spang. Hans Nieboer vertelde over vroeger, Leon Dogger over zijn bijzondere dubbele knieschijf en Harry Lantink werd aan de tand gevoeld over de nieuwbouwplannen voor de kantine. Over dat laatste liet de voormalige Boys-preses helaas nog maar weinig los. In het tweede blokje werden met Edward Olthof, Sabine Elferink en Egbert de Jonge (Jubileumcommissie) maar liefst drie voorzitters aan de tand gevoeld. Columnist Erik Klaren overtrof zonder meer zijn evenknie Nico Dijkshoorn met prachtige droge humor in zijn reacties op DBDD.

Finale handeling van deze modeshow (onder auspiciën van Marlies Beuving en Lisanne Platjes) was de presentatie van de nieuwe wedstrijdoutfit door Bram Hooijer, speler van de A-selectie. Bram showde een prachtig eigentijds design dat op veel applaus mocht rekenen. Alle veertig Boys-teams spelen hier de komende vier jaar in. Uiteraard allemaal met andere kledingsponsors op de borst. Bij het eerste zijn dat Veltink bij thuiswedstrijden en De Groot Vroomshoop bij uitwedstrijden.