Nieuwsbrief 'Vrienden van' januari 2017

De Vrienden van de Boys blijven onverminderd actief.

Dit jaar bestaan de Vrienden van de Boys alweer tien jaar. De vrienden van de Boys zijn ook opgenomen in het Verenigingsplan van Vroomshoopse Boys over de jaren 2016-2020.

Vele doelen binnen de vereniging zijn gesteund met een extra focus op de jeugd. Zo zijn diverse cursussen gesteund, zijn er bankjes langs de speelvelden geplaatst. Ook is er een reclamebord van de vrienden van de Boys langs het hoofdveld geplaatst, is het ASM-project gesteund en is er een camera gekomen voor opnames van trainingen en wedstrijden.

Dat is slechts een willekeurige greep uit en gevarieerd geheel: alles om de vereniging Vroomshoopse Boys financieel te steunen.

In de kantine is een blauw bord te zien met de namen van de Vrienden. Dat wil zeggen: de namen van diegenen, die vermeld willen worden. Het kan ook zijn dat men dat liever niet heeft: even goede vrienden! Datzelfde geldt ook voor de vermelding op de website van Vroomshoopse Boys, die onlangs weer een update heeft gehad.

Aan het begin van 2017 zijn er 51 Vrienden (en Vriendinnen) van de Boys, die € 25 of € 50 per jaar bijdragen. Een mooi aantal, maar een groei naar tenminste 75 Vrienden zou nog mooier zijn! Als jullie Vriend of Vriendin willen worden, meld je aan bij ons. Onze namen staan hieronder vermeld en je kunt ons ook terug vinden onder het kopje “Organisatie” op de website van Vroomshoopse Boys.

Op 11 januari 2017 hebben we vergaderd en we hebben besloten weer verschillende zaken op te pakken:

1. Een tweetal volleybalstoelen vor het filmen van wedstrijden;
  2. Een nieuwe ballenkar voor de B-selectie bij de senioren en bij J019-1.
  3. Een banner van de Vrienden van de Boys voor veld 5 op de Bosrand;
  4. Vier nieuwe doeltjes voor de trainingen.

Verder gaan we de hamburgeractie voor de Vrienden van de Boys herhalen tijdens de thuiswedstrijden, tevens streekderby’s, van het eerste elftal op 8 april 2017 tegen SVZW en op 6 mei 2017 tegen Hulzense Boys.

Er wordt gewerkt aan een promotiefilm van (over) Vroomshoopse Boys en ook andere concrete doelen zijn in beeld. Realisatie daarvan is uiteraard afhankelijk van de beschikbare financiele middelen van de Vrienden van de Boys.

Met hartelijke groeten,

Jannette Heideman, Tom Heideman, Bert Kempers, Job Lamberink, Hans Nieboer en Willem Nieuwlaar.