Attentie voor alle Rabobank leden.

Vandaag gaat de Rabo Clubkas Campagne weer van start. Klanten van de Rabobank kunnen dan via hun eigen unieke stemcode hun stem uitbrengen op hun favoriete club. Op deze wijze verdeelt de Rabobank Noord en West Twente maar liefst € 200.000,-  onder de aangemelde clubs. Hoe meer stemmen , hoe groter de bijdrage.

Van 19 maart tot en met 7 april barst het stemmen los. Alle klanten die bij Rabobank Noord en West Twente bankieren en 12 jaar en ouder zijn, krijgen van de bank een persoonlijke stemcode. Dit kan per e-mail of per post gestuurd zijn. ( Rond 19 maart) Elke klant krijgt 3 stemmen. Van deze stemmen mogen er maximaal 2 op dezelfde club worden uitgebracht.  De derde stem moet ook op een club worden uitgebracht. Vergeet ook niet om opa’s en oma’s familieleden, buren enz. te wijzen op deze actie.

Het resultaat in 2017 was € 1400,-  In 2018  stemden  onze leden € 1800,- bij elkaar. Doel van 2019 is om o.a. te investeren in materialen voor de jeugd op het veld .