De supermarkt Coop Vroomshoop heeft Vroomshoopse Boys geselecteerd voor de driemaandelijkse statiegeld-actie. Die actie loopt van oktober tot en met 31 december 2018. Klanten kunnen bij het inleveren van lege flessen bij de supermarkt aan de Koele bij het inleveren van lege flessen op de knop “donatie” drukken en daarmee de jeugd van Vroomshoopse Boys steunen. Na afloop van deze actie verdubbelt Coop Vroomshoop het bedrag.

De opbrengst van deze actie komt  geheel ten goede aan de jeugdopleiding van Vroomshoopse Boys, de levensader van onze club. De gezonde ambitie van de Boys houdt in dat we met puur eigen spelers op een zo hoog mogelijk niveau willen voetbalen. Daarvoor is ook goed materiaal bij de trainingen van de pakweg 30 jeugdteams nodig. Met de opbrengst van deze statiegeld-actie worden ballen, pionnen en ander materiaal voor die trainingen aangeschaft.

We verzoeken onze leden om tot 1 januari 2019 oveel mogelijk lege flessen bij Coop Vroomshoop in te leveren. Ook de komende feestdagen in december leveren naar verwachting de nodige lege flessen op. De jeugdafdeling van de Boys mag niet op de fles gaan en mede door de opbrengst van deze actie zijn we in staat om voor het nodige nieuwe materiaal te zorgen.

Namens Vroomshoopse Boys leverde Erik Netters, bestuurslid commerciële zaken de eerste lege flessen in. Erik bedankte supermarktmanager Marc Olsman van Coop Vroomshoop voor de mogelijkheid om deze actie te voeren.