Triatlon Vroomshoop

Komende zaterdag 7 september wordt de triatlon weer gehouden in Vroomshoop.

Graag maken we jullie en jullie leden opmerkzaam op enige veranderingen in de verkeerssituatie die dag.

Kunnen jullie in de nieuwsbrief deze week onderstaande tekst plaatsen in verband met het parkeren op het parkeerterrein bij De Bosrand?

Parkeergelegenheid aan Flierdijk tijdens Triatlon Vroomshoop

Zaterdag 7 september 2019 wordt de triatlon weer gehouden in Vroomshoop. Start en wisselzone is bij Aquapark De Zandstuve. Maar zoals ieder jaar is het parkeerterrein bij het zwembad onderdeel van het (loop)parcours. Voor het parkeren worden de atleten verwezen naar de Flierdijk, hier is een parkeerweiland. Wellicht zullen mensen ook parkeren op het parkeerterrein bij de sportvelden van De Bosrand.

Voor de triatleten geldt onderstaande info:

Ook al is de start van de triatlon en het inschrijfbureau aan de Hammerweg bij Zwembad De Zandstuve, daar is GEEN parkeergelegenheid! Het parkeerterrein is onderdeel van het (loop)parcours.

Deelnemers uit de directe omgeving worden verzocht om op de fiets te komen, dan is het inschrijfbureau via de publieksroutes bereikbaar. Of via het bospad vanaf de Bosweg.

Kom je met de auto, parkeer dan aan de Flierdijk. Parkeergelegenheid is in een weiland aan de Flierdijk, nabij Sportpark De Bosrand, Flierdijk 5, 7681 RB Vroomshoop.

Er staan verkeersregelaars / parkeerwachten van de triatlon: ze zijn er om vragen te beantwoorden en volg hun aanwijzingen op.

Volg vanaf de parkeergelegenheid de borden (en gele pijlen) richting het inschrijfbureau. De afstand is ongeveer 700 meter. Vanuit het bos kom je op het terrein van de ijsbaan. Daar is het inschrijfbureau. Meld je daar en ontvang de envelop met startnummers e.d.

Maar ook aan de leden van de sportclubs bij De Bosrand vragen we graag aandacht voor de wijze van parkeren. Er zullen namelijk veel meer auto’’s zijn dan andere zaterdagen!

Mocht het parkeerterrein vol zijn, dan kan ook door jullie geparkeerd worden op het weiland. Ook hier geldt: volg de aanwijzingen van de vrijwilligers op.

Ik hoop dat jullie gelegenheid hebben deze info onder de leden te verspreiden. Dan zijn ze allemaal op de hoogte!

Alvast dank voor de medewerking.