Voor ons 1e elftal, uitkomend in de 2e klasse zaterdag, zijn wij op zoek naar een verzorger (m/v) die op zaterdag rondom de wedstrijd aanwezig dient te zijn (indien mogelijk ook aanwezig op trainingsavonden die plaatsvinden op de dinsdag en de donderdag)

Als verzorger verricht je de volgende taken:

• Verzorgen van de spelers wedstrijden, tapen en masseren (indien mogelijk ook tijdens de trainingsavonden)
  • Onderhouden van contacten met de technische staf en externe medici inzake medische ondersteuning .

Wij zoeken een verzorger die:

• Bij voorkeur ervaring heeft in het behandelen van (sport)blessures,
  • Affiniteit heeft met voetbal
  • Een enthousiaste instelling heeft
  • Flexibel inzetbaar is
  • In staat is duidelijk te communiceren met de technische staf.

Wat biedt V.V. Vroomshoopse Boys?

De mogelijkheid om ervaring op te doen in de medische begeleiding. Meedraaien binnen een gezellige voetbalclub waar prestaties en plezier samengaan. VV Vroomshoopse Boys zorgt voor de aanschaf van verzorgingsmaterialen.  Uiteraard bieden we een passende vergoeding voor je werkzaamheden.

Ben jij die enthousiaste en betrokken verzorger(ster) die wij zoeken? Pas jij in dit profiel? Stuur dan een mail naar tc@vvvroomshoopseboys.nl.

Voor eventuele vragen m.b.t. deze vacature kun je contact opnemen met de voorzitter van de technische commissie: Tom Heideman  06-12555364