Binnen de Technische Commissie (TC) zijn we voor komend seizoen op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Aangezien een aantal TC-leden na vele jaren inzet hebben aangegeven iets anders te gaan doen, zoeken wij voor deze functies nieuwe enthousiaste vrijwilligers.

Het gaat daarbij om coördinerende functies, maar ook beleidsmatige functies.

De TC is binnen de v.v. Vroomshoopse Boys verantwoordelijk voor het technische beleid van de club. Daarnaast vallen ook alle seniorenteams onder de Technische Commissie.

Het doel is om ons de komende jaren op technische gebied te blijven ontwikkelen en daarbij kun jij je steentje ook bijdragen.

We zoeken dus mensen die voetbaltechnisch iets kunnen toevoegen aan de TC, maar ook mensen die een coördinerende rol leuk vinden. Zie jij jezelf wel in de Technische Commissie plaatsnemen of heb je vragen over eventuele invulling? Neem dan contact op met Tom Heideman via tc@vvvroomshoopseboys.nl of 06-12 55 53 64.