Hoewel de meeste veilingen langer doorlopen, zit er op de wedstrijd Barcelona – Espanyol plus twee overnachtingen een deadline.

Inmiddels is er een bod van € 700,- op de wedstrijd in het weekend van 9 t/m 11 mei. Maar dit is dan toch een koopje?

Een unieke belevenis die je niet wilt missen! Frenkie de Jong, Lionel Messi, Ivan Rakitic en Gerard Pique zien schitteren in het prachtige stadion Camp Nou. De goedkoopste tickets met waarschijnlijk de slechtste plaatsen beginnen op de website van FC Barcelona op € 109,- per stuk. Wij bieden jullie betere plaatsen met twee overnachtingen inclusief ontbijt, plus dat je recht hebt op een stadion tour inclusief toegang tot het FC Barcelona museum.

Maak er een onvergetelijk weekend uit van samen met je zoon/dochter/vriend/vriendin/vrouw of man. En vergeet niet, je steunt de Vroomshoopse Boys hierin ontzettend!

Deze veiling duurt enkel nog twee weken. Dus wees erbij!