Oorspronkelijk was het de bedoeling dat de vrijdagavond in de jubileumweek in het teken zou staan van The Voice of the Boys. Maar kennelijk hadden veel Boys-leden koudwatervrees, want de ene na de andere toegezegde act liet weten toch niet te komen. Jammer natuurlijk, maar we gaan vrijdagavond toch iets gezelligs en muzikaal doen. Karaoke Night!

Vrijdag 7 juni vanaf 19.30 uur vindt er een gezellige avond plaats in de feesttent van de Vroomshoopse Boys. Er zal een karaokeset zijn, waar iedereen onder het genot van een drankje zijn of haar muziektalent kan laten horen. Of juist het gebrek daaraan uiteraard. Meestal is dat nog leuker. Daarnaast zal een DJ zorgen voor leuke muziek, met daarbij de nodige verzoeknummers. Het wordt een ouderwets gezellige Boys-avond, voor alle Boys-leden. Ouders van de F-jeugd (JO9) die na de wedstrijd tegen het eerste nog even willen blijven plakken zijn ook van harte welkom! Aanmelden is niet nodig, gewoon komen.