Zaterdag 29 september ontvingen de clubfotografen  van Jannette Heideman van de vrijwilligerscommissie een attentie.  Het lot had namelijk bepaald dat Arrien Kuilder,  Henk Prijs en Erwin Heuver deze maand als vrijwilliger van de maand in het zonnetje gezet zouden worden. Deze 3 heren zijn bij nagenoeg alle Boys evenementen aanwezig om alle activiteiten op de gevoelige plaat vast te leggen. De kwaliteit van hun werk is wekelijks terug te vinden in de regionale bladen, de clubbladen, de Boys website en op Delta TV. Tot voor kort gebruikten Arrien, Henk en Erwin hun eigen foto apparatuur maar sinds kort kunnen ze beschikken over een prachtig fototoestel welke Vroomshoopse Boys onlangs heeft aangeschaft.

Missend op de foto: Henk