Onlangs werd door loting bepaald dat de Clubbladbezorgers zijn  uitgekozen tot  vrijwilliger van de maand november.  Bij velen zijn deze “onzichtbare” maar o zo belangrijke vrijwilligers niet bekend.  Maar liefst 26 vrijwilligers zorgen ervoor dat de clubbladen en de presentatiegids bij al onze leden op de deurmat terecht komt.  Belangrijk werk waarmee deze groep een flink bedrag aan porto kosten voor de vereniging weet te besparen. In weer en wind doen ze hun werk getrouw, niet alleen  in Vroomshoop maar ook in de omliggende gemeenten. Joke en Wijnand Netters zijn de coördinatoren van deze groep. Joke ontving namens Jannette voor alle clubbladbezorgers een VVV bon als blijk van waardering voor hun getrouwe inzet.

De Vrijwilligerscommissie