Onze blauwgele trots bestaat dit jaar op de kop af 75 jaar, maar we zijn helemaal van nú! Of zoals voorzitter Edward Olthof het onlangs in Ondernemersmagazine Twenterand zo beeldend zei: “We zijn een jonge meid van 75!”. En jonge meiden, die zitten zeker ook op Instagram. Dus wij ook. Sinds een week. Volg ons op @vroomshoopseboys. Al bijna 200 volgers gingen je voor!

Op ons eigen Insta-account plaatsen we graag mooie foto’s uit de afgelopen 75 jaar. Dat kunnen foto’s zijn die we al hebben, maar we willen uiteraard óók graag foto’s die we nog niet hebben. En al die Boys-leden en voormalig Boys-leden (of familie daarvan) moeten thuis een schat aan beeldmateriaal hebben liggen. Een deel van dat fraaie archief vind je inmiddels al op Instagram. Neem eens een kijkje en laat je verrassen.

Elftalfoto’s, foto’s van feestavonden, huldigingen, jubilea, kampioensfeesten, noem maar op. Alles is welkom! Stuur je foto digitaal naar pr@vroomshoopseboys.nl. En wie weet plaatsen we jouw foto op ons nieuwe Insta-account! Heb je wel foto’s, maar niet digitaal? Mail ons dan even op het genoemde adres, dan komen we langs om de foto’s op te halen, in te scannen en weer terug te brengen.