Interessante bekerpoule voor Vroomshoopse Boys

De KNVB heeft onlangs de bekerpoules voor het voetbalseizoen 2018-2019 bekend gemaakt.  Vroomshoopse Boys zit in de eerste voorronde een interessante poule met eerste klasse zaterdag DOS’37 uit Vriezenveen, eerste klasser zondag Stevo uit Geesteren en tweede klasser zondag Luctor et Emergo uit Almelo. DOS’37 was vorig seizoen nog tegenstander van de Boys in de eerste klasse en kon niet echt potten breken. De Vriezenveense ploeg handhaafde zich wel en heeft met Kenan Durmusoglu een nieuwe hoofdtrainer vastgelegd. De afgelopen drie seizoenen was deze trainer als zodanig nog actief bij Luctor et Emergo, dat in het seizoen daarvoor ook oud-Boystrainer Eric van Zutphen als hoofdtrainer trainer kende. Stevo uit Geesteren, dat in het verleden op topniveau speelde, kwam vorig seizoen via de nacompetitie met de schrik vrij in de eerste klasse.

Vroomshoopse Boys staat ook komend seizoen onder leiding van hoofdtrainer Karlo Meppelink met dan met de nieuwe assistent oude Henk Harmens naast zich, die terugkeerde op het oude nest. Voor de Boys zijn dit drie attractieve  bekertegenstanders. Deze bekerduels passen prima in de voorbereiding op de competitie in de tweede klasse H. Vroomshoopse Boys start de voorronde van de bekercompetitie op zaterdag 1 september om 14.30 thuis op de Bosrand tegen Luctor et Emergo. Op zaterdag 8 september wordt er om 17.00 uur op de Peuverweide in Geesteren tegen Stevo gevoetbald. Op zaterdag 15 september staat de uitwedstrijd tegen DOS’37 gepland. Deze bekerwedstrijd op het sportpark Het Midden in Vriezenveen begint om 14.45 uur.