Direct na de competitiewedstrijd tegen SVZW werd de A-selectie van Vroomshoopse Boys letterlijk en figuurlijk in het zonnetje gezet door Kapsalon Roelien Hair & Beauty.  Dat gebeurde op de middencirkel van het hoofdveld van de Bosrand. Roelien Olsman gaf aan dat ze verschillende spelers en stafleden tot haar vaste klantenkring rekent en wilde daar iets tastbaars tegenover stellen. Alle spelers en stafleden kregen een leuk verzorgingssetje cadeau. Deze geste werd zeer gewaardeerd. Of dat leidt tot nog verzorgder spel is nog even de vraag. Wellicht wel tot een kouwe douche voor de tegenstanders. Bestuurslid en tevens lid van de sponsorcommissie Erik Netters was aanwezig bij de uitreiking van dit leuke cadeau van Kapsalon Roelien Hair & Beauty.  Hartelijk dank!