Ons eerste elftal wacht maar liefst 5 thuisduels tot de winterstop. Op zaterdag 2 november aanstaande komt koploper Hulzense Boys op bezoek. Altijd biedt dit een garantie voor een heerlijk voetbalgerecht. Vorig seizoen eindigde deze wedstrijd thuis in 0-0. Uit won de Boys met 2-0 door onder meer een wereldgoal van grote afstand van Jelle Drees.

Na de derby tegen vv Den Ham op 9 november kan in de week voor 16 november weer het hoofdveld van de Bosrand worden geprepareerd en kunnen de lijnen worden getrokken. Dan komt eerste klasser Go-Ahead Kampen op bezoek in de eerste reguliere bekerronde. Dat Vroomshoopse Boys een cupfighter is, is het afgelopen seizoen gebleken. In de eerste klasse waren beide teams altijd aan elkaar gewaagd. Nu wordt ook een spannende bekerkraker verwacht op de Bosrand.

Op zaterdag 23 november wordt er weer thuis gespeeld, dan tegen promovendus ZAC uit Zwolle. Na de uitbeurt tegen  Be Quick’28 in Zwolle, wachten op de zaterdagen 7 en 14 december weer twee thuiswedstrijden. Eerst komt op 7 december Enter Vooruit op bezoek, altijd een mooie affiche. Op zaterdag 14 december wordt er op de Bosrand tegen VSCO’61 uit Oosterwolde gespeeld als laatste competitieduel in 2019 in de tweede klasse H. voor de winterstop.

Van onze trouwe supporters wordt bij deze serie thuiswedstrijden een optimale steun verwacht  voor de mannen van hoofdtrainer Jan-Peter Jonkman en trainer Henk Harmens, zij verdienen het!