Beste leden van de Vroomshoopse Boys,

Ook dit jaar organiseren wij een appeltaartenactie.

Hiermee hopen we extra geld op te halen voor onze vereniging.

De taarten worden in het weekend voor vaderdag ( 17 juni) uitgedeeld , wellicht kunnen jullie op deze manier alle papa’s en opa’s en wie weet ooms verrassen met een heerlijke appeltaart! En natuurlijk smullen de anderen graag mee.

Wij hopen dat ieder lid probeert vijf appeltaarten te verkopen( meer mag altijd). De beste verkopers kunnen rekenen op een leuke prijs, wat de prijs is houden we nog even geheim.

Jullie kunnen vanaf nu beginnen met het verkopen van taarten. Zodra je een taart verkoopt, dan moet de koper meteen afrekenen. De appeltaart is voor 8 a 10 personen. De verkoopprijs is per taart € 6,50 euro maar bij afname van twee taarten is de totaalprijs € 12, 00 euro.

Jullie ontvangen hierbij ook een intekenlijst waarop je de gegevens van de koper kunt noteren.

Deze intekenlijst én het ingezamelde geld lever je voor 25 mei 2018  in bij jouw trainer/leider.

De appeltaarten worden op vrijdagavond 15 juni tussen 18.00 uur en 20.00 uur uitgedeeld in de kantine van Vroomshoopse Boys. Jij als verkoper haalt dus jouw aantal verkochte taarten op en brengt deze langs bij de kopers. Zodra je de taarten ophaalt, krijg jij van ons jouw intekenlijst weer mee zodat je weet waar de taartenkopers ook alweer wonen.

Als je nog vragen hebt over de taartenactie, neem dan gerust contact op met onderstaande personen.

Wij hopen dat jullie massaal taarten gaan verkopen, zodat wij het geld weer kunnen investeren in onze club: jullie dus!

Wij wensen jullie veel succes toe,

Fenny Bernhardt ( 06-15 89 29 79)  en Jannette Heideman ( 0546-64 15 24)