Het keeperstalent D Angelo Schutte van Vroomshoopse Boys J011-1 is de afgelopen tijd op de radar gekomen van scouts van de regio Zwolle en Steenwijk van de KNVB. Dat heeft ertoe geleid dat hij uitgenodigd is voor het spelen van selectiewedstrijden op de woensdagen 30 januari en 6 februari 2019 op het sportcomplex van Hatto Heim in Hattem. Het gaat hierbij om E-spelers, die zijn geboren in 2008. Van harte gefeliciteerd D Angelo, je ouders en verdere familie en ook het gehele J011-1 team, dat onder leiding staan van trainer Tim van der Kolk.

Ook mooi nieuws over Bram Marsman, de vroegere jeugdspeler van Vroomshoopse Boys. Hij voetbalt al meerdere seizoenen bij FC Twente en is nu uitgenodigd voor de voorselectie van het Nederlands elftal onder 16 jaar. De beste spelers gaan mee naar het development tournament in Portugal;, dat in februari aanstaande plaats vindt. Bram, van harte gefeliciteerd en veel succes met Oranje.