De laatste wedstrijden van de voorjaarsreeks staan alweer op het programma. Het einde van het seizoen nadert. Veel jeugdteams spelen nog maximaal drie wedstrijden. Een aantal teams strijden nog volop mee om het kampioenschap. Plezier blijft natuurlijk het belangrijkste, maar hoe doen de teams het eigenlijk in de competitie? Welke teams kunnen bijvoorbeeld nog kampioen worden? Een rondje langs de velden, te beginnen bij de jeugd onder 11 en jeugd onder 9.

Jeugd onder 9:

Wordt het Vroomshoopse Boys JO9-6 of JO9-5 wat als eerste jeugdteam het kampioenschap binnenhaalt in 2017?

Vroomshoopse Boys JO9-6 heeft zaterdag aan een gelijkspel tegen De Zweef JO-9 genoeg om 1e te worden, maar natuurlijk gaan ze vol voor de overwinning. Deze wedstrijd wordt om 12 uur gespeeld in Nijverdal.

Vroomshoopse Boys JO9-5 kan ook zaterdag ook kampioen worden in Vilsteren. Als ze 1 punt weten te pakken zijn ze niet meer te achterhalen. Deze wedstrijd wordt om 9 uur gespeeld in Vilsteren.

JO9-4 staat keurig in de middenmoot en voor hun staan nog 2 wedstrijden op het programma, zaterdag tegen HHC en de laatste wedstrijd de ‘’burenruzie’’ tegen Sportlust.

Vroomshoopse Boys JO9-3 speelt zaterdag om half 9 de kraker tegen Den Ham JO9-2.
Deze teams staan 1e en 2e met een gelijk aantal punten. Het team welke zaterdag wint heeft hele goede kansen op de week erop kampioen te worden. Aftrap half 9 in Vroomshoop.

JO9-2 speelt in Kloosterhaar hun enalaatste wedstrijd in de 2e klasse, zij staan op een keurige 10 plaats in deze loodzware klasse.

JO9-1 speelt nog 3 wedstrijden en staan 2e met 6 punten achterstand op de nummer 1, PH JO-9, waar ze zaterdag tegen spelen.

Jeugd onder 11.

Lukt het Vroomshoopse Boys JO11-1 om kampioen te worden?

Voor de dames van Vroomshoopse Boys MO11-1 staan er nog 3 wedstrijden op het programma. De dames hebben dus nog voldoende kansen om de laatste plaats te verlaten, zet hem op!

Vroomshoopse Boys JO11-6 spelen nog 3 wedstrijden en staan op een 4e plaats. Zaterdag gaat daar zeker een overwinning bij komen als ze het opnemen tegen Hellendoorn JO11-6. Aftrap 08.30 uur.

Net als JO11-6 staat ook JO11-5 op een keurige 4e plaats. Met nog 2 wedstrijden te gaan is het maximale haalbare de 3e plaats, dat zou heel goed zijn.

JO11-4 staat op een 5e plaats. Zaterdag spelen zij tegen Vilsteren JO11-2. Bij winst gaan ze die voorbij op de ranglijst, succes jongens!

JO11-3 is in de winterstop gepromoveerd naar de 2e klasse, en hier speelt ook JO11-2 in.
Beide teams hebben het heel zwaar, maar we horen dat de jongens elke wedstrijd keihard hun best doen. Plezier blijft natuurlijk het belangrijkst, en ondanks dat ze op de 11e en 12e plaats staan hebben ze dat nog steeds, klasse! Zij spelen beide nog 3 wedstrijden.

JO11-1 heeft het kampioenschap voor het grijpen. Zaterdag zou dat al kunnen gebeuren
Bij winst op TVC’28 en bij puntverlies van de nummer 2 HHC Hardenberg, zijn ze kampioen. Dat zou een topprestatie zijn!
Anders moet het op zaterdag 13 mei gebeuren als ze thuis spelen tegen Voorwaarts.

We willen elk team succes en met name plezier wensen bij de laatste wedstrijden van dit seizoen!

Begin volgende week de stand van zaken bij de jeugd onder de 13, onder de 15, onder de 17 en onder de 19. Ook hier kunnen nog een aantal teams het kampioenschap pakken.