De afgelopen week kregen wij tot onze tevredenheid te horen dat maar liefst vier jeugdspelers gescout waren voor de regio selectie van de KNVB. Dit gaat om Eva Trienen, Niek Wessels, Nelson Runhart en Thayrell van de Werfhorst, allen spelend in de JO13-1. Drie van deze spelers zaten ook vorig jaar al in een KNVB selectie team. Eva speelde toen bij de MO13, Niek bij de JO12 en Thayrell bij de JO11. Nelson mag zich na een jaar afwezigheid ook weer melden bij de KNVB, waar hij twee jaar geleden ook bij de KNVB selectie van JO11 zat.

Als club kunnen wij wederom niet meer dan trots zijn en wensen de jeugdspelers dan ook ontzettend veel succes in hun selectie traject. Hierbij willen we de spelers, ouders en ook de trainers feliciteren.

Thayrell moet met de KNVB JO12 spelen op het sportpark van Hatto Heim op maandag 8 en 15 oktober. Nelson en Niek moeten zich voor de KNVB JO13 melden op het sportpark van Oene op dinsdag 9 en 16 oktober. Eva speelt op het sportpark van Be Quick in Zutphen op de woensdagavonden 3, 10 en 17 oktober.

De jeugdscouts en jeugdtrainers van profclubs volgen de ontwikkelingen op de voet, zo geeft de KNVB aan. Wij zijn blij dat deze talenten bij de jeugd van de Vroomshoopse Boys voetballen. Veel succes bij jullie selectiewedstrijden/trainingen!