Op een koud sportpark De Bosrand floot scheidsrechter Rene Netters zaterdagmorgen vroeg voor het begin van de wedstrijd tegen Enter Vooruit JO11-1. Op papier mocht het geen probleem zijn om deze wedstrijd te winnen, Enter Vooruit stond een aantal plaatsen lager op de ranglijst en de Vrh. Boys zat in een goede flow, de laatste 4 wedstrijden werden gewonnen.

Na de snelle 1-0 van Evan leek het inderdaad een makkelijk potje te worden maar niets was minder waar. Het spel van de Vrh. Boys werd wat rommelig en Enter V. kwam er een aantal keren gevaarlijk uit. Keeper Tristan kon nog een aantal keren redden maar was kansloos bij een uitval van Enter V., 1-1. Het spel golfde daarna op en neer, beide ploegen kregen kansen.  Na een goede individuele actie schoot Tigo de 2-1 binnen maar snel daarna was het weer 2-2.

In het laatste kwart van de wedstrijd stelde de thuisploeg orde op zaken. Met 2 doelpunten van Sem nam de Boys afstand en werd er wat makkelijker gevoetbald. Evan bepaalde met zijn tweede de eindstand op 5-2. Ook voor leider Tim viel na het laatste fluitsignaal een stuk spanning weg, hij had met een aantal leerlingen uit zijn klas in Enter weddenschappen afgesloten. Hij kan maandag met opgeheven hoofd zijn ronde doen op het schoolplein.

Volgende week zaterdag de laatste wedstrijd van de najaarscompetitie tegen het nog puntloze Reutum JO11-1. Bij een goed resultaat zit de derde plaats er nog in.