Op het grote complex van Excelsior Rijssen begonnen onze voetballers niet best. Excelsior combineerde handig en wij kwamen eigenlijk overal te laat. Na een kwartier stond er dan ook alweer een 5 – 0 achterstand op het bord. Het tweede kwartier liet gelukkig een ander beeld zien. De mouwen werden opgestroopt en er werd een stuk beter gevoetbald. Middels een lobje van Max werd het 1 – 5. Daarna bleven we aanvallen maar het was Excelsior die voor de tweede rust nog tweemaal wist te scoren. In het derde kwartier kwamen we met 8 – 1 achter waarna Thymen er 8 – 2 van maakte. Daarna scoorde Excelsior nog driemaal waardoor we het laatste kwartier ingingen met een 11 – 2 achterstand. Het laatste kwartier was weer beter van onze kant maar de bal wou er helaas niet meer in. Excelsior scoorde nog wel twee keer waardoor er een 13 – 2 verlies geleden werd. In grote delen van de wedstrijd was de juiste instelling gelukkig weer terug maar Excelsior was voetballend verder en dus een maatje te groot voor ons.