JO11-1 komt net tekort bij Juventa '12 JO11-1

Vandaag ging de reis naar Wierden voor een uitwedstrijd tegen Juventa ’12 JO11-1. Juventa stond 1 puntje en plaats hoger als ons dus een overwinning zou welkom zijn. Het begin van de wedstrijd ging gelijk op al liet Juventa zien over veel fysieke kracht te bezitten en daarmee werden de duels niet geschuwd. Wij waren hier wat door geimponeerd en lieten het teveel gebeuren. Het was dan ook Juventa die via een knappe goal op een 1 – 0 voorsprong kwam. De druk bleef hierna aanhouden en wij zetten hier te weinig tegenover. VIa een hard afstandschot kwam Juventa op een 2 – 0 voorsprong. We kwamen maar niet in de wedstrijd en Juventa bleef ons vastzetten. Via een uitgespeelde aanval kwam Juventa op een 3 – 0 voorsprong. Keeper D’angelo was bij alle goals kansloos. Vlak voor de rust wisten we nog tegen te scoren via een knappe actie en dito schot van Tijn dus kwamen we terug naar 3 – 1 maar best was het allemaal niet van onze kant. Na wat omzettingen van trainer Tim kwamen we het 2e kwartier wat beter in de wedstrijd. Het werd gelijkwaardig en er waren veel duels te zien. We kregen wat meer kansen maar de bal ging er nog niet in. Ook Juventa wist niet te scoren zodat dit kwartier doelpuntloos eindigde. Het derde kwartier liet eenzelfde spelbeeld zien als het tweede. Speldenprikjes van beide teams maar er was verder weinig te beleven. Juventa wist via een aangeraakt afstandschot nog wel te scoren. 4 – 1. Trainer Tim en assistent Thomas zetten nog wat om en pepten de jongens nog op voor een slotoffensief. Dit leek aan te slaan. In het vierde kwartier waren we sterker en kwamen we terug in de wedstrijd. Tigo wist na een combinatie de 4 – 2 te maken en het leek niet onmogelijk nog terug te komen. Helaas kreeg de nr. 10 van Juventa het daarna op de heupen want na een solo schoot hij de bal over keeper D’angelo in de kruising. 5 – 2. De wedstrijd leek gespeeld maar onze jongens bleven druk zetten. Dit resulteerde nog in de 5 – 3 via een ingedraaide voorzet van Tim en de 5 – 4 van Tijn na een goede assist van Tigo maar helaas hadden we daarna te weinig tijd voor de gelijkmaker.