JO11-1 verliest nipt bij Deto JO11-1

Zonder de geblesseerde Max die we een aantal weken moeten gaan missen wegens een liesblessure werd vandaag afgereisd naar Vriezenveen om daar te spelen tegen de jongens 1 onder de 11 jaar van Deto. Het begin van de wedstrijd was een voorbode van het restant. Er waren veel duels en ondanks dat Deto meer balbezit had ging het redelijk gelijk op. Deto had wel wat meer doelpogingen middels afstandsschoten en wij kwamen er met counters uit. Aan het eind van het eerste kwartier kreeg Tigo een kans om het van afstand te proberen maar hij schoot over. Het tweede kwartier bleef Deto het van afstand proberen en 1 van die schoten kon keeper Dangelo niet klem houden en was de spits van Deto er als de kippen bij om de voorsprong binnen te werken. Daarna had Sem een kans na een mooie aanval van ons maar hij schoot ook over. Middels een verre vrije trap die over Dangelo heen vloog kwam Deto op een 2 – 0 voorsprong en daarna werd er gefloten voor de tweede rust. In het derde kwartier kwamen ook wij meer aan aanvallen toe. Er werd stevig maar fair geduelleerd en we creerden meer druk richting het Deto doel. Via een hoge corner die voor de voeten van een Deto speler terrecht kwam kwamen we echter op een achterstand van 3 0 en leek de wedstrijd gespeeld. Leek want onze jongens gaven nog niet op. Thijs verraste de Deto keeper met een lage schuiver waardoor we op 3 – 1 kwamen. In het laatste kwartier kwamen we na een strakke corner van Tim en een eigen goal terug naar 3 – 2 waardoor de hoop op een gelijkspel of overwinning terugkwam. Helaas lukte dit ondanks verwoede pogingen niet zodat we weer met lege handen stonden. Het zit ook niet mee tot nu toe dit seizoen. De aankomende weken staan er zware tegenstanders op het programma dus trainer Tim zal goed moeten nadenken hoe we daar tactisch mee om moeten gaan.